mandag 21. november 2011

DIY Pynt opp en tunika



Etter at jeg fikk barn har det blitt betydelig mindre på mor i klesskapet og mer til veslesnuppa. Det synes jeg bare er hyggelig og jeg koser meg med å handle til henne. Som regel blir det "vanlige" klær fra kjedebutikkene til vanlige priser. Enkelt og greit:) Da synes jeg den noen ganger er hyggelig å sette et personlig preg på klærne. Denne tunikaen kjøpte jeg på KappAhl i høst og med noen lilla, heklede blomster ble den hakket søtere og mer leken synes jeg. Neste litt sånn Odd Molly aktig:) 




Det eneste du trenger er nål, tråd og heklede blomster. Jeg har kjøpt mine på Panduro, men er man en racer med heklenålen fikser man det lett selv.  Vi er i vært fall fornøyd med forandringen. Skulle man bli lei er det jo bare å sprette de av igjen;)


Tusen takk for de snille og fine ordene dere legger igjen:)


Ønsker dere en fin tirsdag! 


Klem, Pernille 



PSST! Bli med på min Giveaway om du vil være med i trekningen av en eva solo adventstake. 










10 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så fin den ble!
Du inspirerer : )
Ha en fiin tirsdag, klem Elisabeth

Myke minutter sa...

Da jeg så bildet først, tenkte jeg med en gang at det var Odd Molly ;) Utrolig fin! Skal se etter den på Kapp Ahl, hvis den finnes i str 116 da. Kjenner meg ellers igjen i det at det blir mest klær til barna, koser meg også veldig med å kjøpe barneklær :) Ha en super tirsdag, søte du! Klem

Lillekatt sa...

Så lite som skal til for å freshe opp noe! Du er så flink, Pernille!!

Unknown sa...

Så flott den ble!
Kreativt ♥

Klem Line

Martha sa...

Superfin..minst like flott som Odd Molly..
Ha en flott dag!!
Klem:)

takhøyde sa...

Utrolig fint - skal ikke så mye til!!!
En fin dag til deg :)

Jane sa...

Kjempe stilig :) Likner litt på Odd Molly ja ;)

klem Jane :)

STYLIZIMO sa...

Genialt! Det er så supert å kunne freshe opp et plagg på denne måten...

klem Nina

Fabelaktig sa...

Du er så kreativ! Hvor får du det fra! Det ble jo så nydelig.


Fabelaktig kveld til deg,
jeg skal pakke kofferten til Købentur.

Klem

Fru Fjeldhammer sa...

Kjempefint! Lurt..