torsdag 24. mai 2012

I Rødt, hvitt og blått



Tittei alle dere:) 

Håper dere koser dere i den deilige sommervarmen som endelig er kommet! Siden jeg blogger hvert jubelår;) kommer det et lite 17 mai innlegg fra meg noen dager over tiden;)

Over ser dere fineste voffsen vår, pyntet til fest:) Rekkverket på terrassen vår er endelig blitt malt og gulvet har fått et nytt strøk med fjellgrå terrassebeis.Vi har vært effektive i den siste tiden og det er skjedd flere forandringer både ute og inne.




På ettermiddagen hadde vi middagsgjester. Terpentiner og rødprikkete servietter fra Kremmerhuset gjorde festbordet 17 mai fint. 




Emilie hadde fått ny hårpynt for anledningen fra barnebutikken Lille Martine som passet super fint til bunaden hun hadde på seg. 




Min lille vakre i Rondastakken:)

Ønsker dere en fin torsdag! 

Klem fra Pernille

3 kommentarer:

(eddas) sa...

Så fint pyntet,og slik ei skjønn lita pie...
ha en fin kveld
klem

Myke minutter sa...

Så koselig å se deg her i bloggland igjen :) Nydelig du hadde pyntet til 17. mai + en skjønn prinsesse i bunaden sin! Vi brukte det røde, polkadotprikkete pappserviset fra Kremmerhuset på barnebordet på nasjonaldagen :) Fin torsdagskveld! Klemmer

Rene Linjer sa...

Hei Pernille,
Takk for koselig melding hos meg. Fint å se deg her igjen. Jeg driver fortsatt med Mary Kay. Sender deg en mail jeg. Klem fra meg