tirsdag 18. desember 2012

ØNSKELISTE


1. Ferm Living / Wallsticker Worldmap 2. Camilla Bröyn / Facet
3. Ferm Living  4. First Price Sløyfe
5. Nud / lys 6. Kähler skål
7. By Nord 


Med nytt hus på gang er det ikke rent lite som står på ønskelisten
Jeg gleder meg som bare det til å kunne innrede vårt nye hjem og jeg har plukket meg ut noen go´biter fra nettbutikken Hviit som vil passe perfekt inn når den tid kommer på arbeidsrommet,  i stuen og på barnerommet.  Ja, til og med min kjære skal få seg en First Price Sløye når vi endelig kommer i mål :)


Ha en fin tirsdag! 


Klem 


Ønskelisten er et Bidrag til Hviit sin utfordring. 
Se her for flere fine ønskelister. 



1 kommentar:

TONE-LISE KALVO sa...

Hviit har så utrolig mye fint! Den wallsticker'eren der kunne jeg også tenke meg :-)