mandag 4. mars 2013

3 år!



I helgen feiret vi fineste Emilie som ble 3 år! 
Prinsessen vår hadde ønsket seg rooosaa bursdag så da ble det pyntet etter bursdagsjenta sitt ønske:) 




Jeg pyntet med rosa duk fra Stoff & Stil, hjemmelagde PomPomér, Hello Kitty servietter og rosa muffins som jeg dessverre ikke fikk tatt noen skikkelig bilde av. Tiden løp fra meg;)







Og helt til slutt et bilde av prinsessa vår i rosa tyll skjørt og selvlagd perlekjede:) 

You are my heart my soul my everything
 Gratulerer med dagen jenta vår! 


Klem fra Pernille




6 kommentarer:

Rene Linjer sa...

Så fint du hadde gjort det for den skjønne prinsessen deres. Gratulerer med 3 års dagen!

Precious Home sa...

Hun er så nydelig!
Virkelig flott pyntet bord:) Herlig med rosa:)

Susanne/Changes sa...

Gratulerer med overstått dag!
Herlig jente :-)
Nydelig pyntet bord.
Ha en flott dag!

Min Lykke sa...

Gratulerer så mye med overstått bursdag! Så skjønn og søt hun er:)
Koselig og fint dekket på også! Elsker ranunkler!!
Ha en flott kveld
Klem fra Kristin

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempeflott!:)

Mitt Lille Smykkeskrin sa...

Gratulerer med overstått! Bordet var flott - virkelig en rosa prinsesse verdig :)