tirsdag 12. november 2013

I S B J Ø R N





En liten isbjørn har funnet veien hjem til oss. 
Da jeg så den på Kremmerhuset bare måtte jeg ha den. 
Vinterlig og fin og ikke minst bittelitt julete i mine øyne. 
Tror faktisk den skal få lov til å stå fremme til jul og kanskje enda litt til;) 
Emilie har i vært fall lagt sin elsk på den og da er det godt den er av det uknuselige slaget, ha ha!

God tirsdag! 


 Isbjørn fra Kremmerhuset
Kubus lysestake fra Verket Interiør / Julekule kjøpt fra Bolina (for et par år siden)



3 kommentarer:

Unknown sa...

Den har vi og, superskjønn ♥

idylloghim.blogspot.com sa...

Nydelig blogg og nydelig hjem:)) titter innom deg av og til å koser meg med de nydelige bildene dine. Takk, for så hyggelig kommentar inne hos meg. Den varmer:)) ha en fortsatt fin kveld. Stor klem Ann Elin

My Dream sa...

Utrolig flott blogg du har! Ikke vert her før... Lagt meg til som følger :)
Stikk gjerne innom meg :) superrågiveaway :) lol :)
Hint... Designerlampe ;)

Ha en fin fredagskveld :)

Gleder meg til å følge deg videre :)

Klems Diana