onsdag 15. januar 2014

Husets hjerte



Det tror jeg kjøkkenet vårt er for oss.  
Her kokkeleres det (naturlig nok;)) spises, skravles og løses verdensproblemer;) 
Jeg er glad vi valgte en løsning med en veggfast øy når vi planla det nye kjøkkenet.  Det er koselig og veldig sosialt og kunne samles rundt den når vi har gjester på besøk. Ikke minst er det fint å ha datteren vår med når vi tilbereder mat. Hun elsker å hjelpe til og sitter gjerne på kjøkkenøya og dingler med bena:) 




foto by pernille b.


Jeg har nevnt det tidligere, men sier det igjen: jeg er glad vi droppet overskap og satset på åpne hyller istedenfor. De kan dekoreres etter smak og behag og er enkle å "ommøblere". Til venstre på det siste bildet ser dere høyskapveggen med innebygget kjøleskap, fryser, ovn og mikro/ovn. Veldig kjekt med flere stekemuligheter når store middager skal lages slik som i julen:)


Tusen takk for at akkurat du tar deg tid til å titte innom bloggen min. 


Fin onsdag! 





5 kommentarer:

Unknown sa...

Fantastisk flott kjøkken!!
Ønsker meg nytt jeg og, og kunne godt tenkt meg og ikke ha for mange overhyller:))

Fabelaktig sa...

Sååå lekkert!

Veldig koselig med spor av deg hos meg♥

klem

Line sa...

Hei søde Pernille! Det er så koselig å besøke bloggen din! Lyst og lekkert! Alltid delikat! Du inspirerer som vanlig! Selv er jeg tilbake etter ett års pause! Men har byttet navn på bloggen og starter sånn sett litt på nytt! Blir superglad hvis du titter innom, og enda gladere hvis du legger meg til bloggrollen din med min nye adresse: bylinebyline.blogspot.com!! Stor klem fra Line

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefine bilder av et lekkert rom! :D

Håper dere får en god helg :)

Anonym sa...

Hei
Så fint kjøkken dere har! Lyst og lekkert! Vi holder på å bygge nytt hus og står nå overfor valgets kvaler vedr. valg av benkeplate på kjøkkenet. Jeg lurer på hva deres heter?