fredag 7. februar 2014

Tapetinspirasjon



Det finnes så utrolig mange fine tapeter som får hjertet mitt til å banke litt ekstra! 
Blomstrete, prikkete, grafiske, nostalgiske, moderne, søte, stramme..., ja listen min kunne blitt lang;) Likevel har vi bare tapet i gangen i vårt nye hjem. Less is more er det visst noe som heter og det tror jeg stemmer når det gjelder meg og tapeter;) Jeg elsker denne tapeten som er både soft og tøff på samme tid og jeg synes den gir hallen vår et personlig preg uten å være for prangende. Tapeten er også noe av det første de som kommer på besøk til oss kommenterer og legger merke til så jeg antar det er flere som synes den er cool på et vis;)... haha!

 



foto: pernille b.


Tapeten kommer forøvrig fra Christian Lacroix og finnes i flere fargekombinasjoner. En av detaljene jeg falt for var de klassiske harlequinrutene med små gull "stifter" i. Tapet crush alt


Flere tapeter og flotte bidrag finner du på de fine nettsidene til NIB


God helg! 


 



5 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Denne tapeten var EEEELSK! såå lekker!
Jeg var helt wow! og når jeg ser det er en Lacroix, så ble det litt sånn - SELVFØLGELIG! hihi!

Lekker styling også!

Happy morsdag!
klem

Anette Willemine sa...

Veldig flott tapet! Nydelig stylet!

Ha en fin ukestart!

MittLilleHjerte sa...

Utrolig flott tapet!!
Fint blikkfang å ha;)
Og nydelige bilder!
Ha en fin dag videre søte deg:)
Klem fra Janne

idylloghim.blogspot.com sa...

Bare elsker den tapeten din :)!!! Den er så enkel og fin;) jeg er på jakt etter noen fine nye, å tror jeg har funnet dem...:) klem Ann Elin

Anonym sa...

Hеy there! I've been reading your weblog for a lօng time now annɗ finally got thе courage tto go ahead and give youu a shout
out from Atascocita Tx! Just wanted to mentioո keep up tthe ɡooԁ wοrk!